seksueel misbruik

cybersquad Home Forum Forum seksueel misbruik

seksueel misbruik

• Sarah
    Gast

Ik ben aangerand toen ik dronken was. Een man heeft me seksueel aangeraakt. Ik twijfel of ik naar een psycholoog moet gaan

Reageer
    | 1.502 views | 4 comments
    querine
    Coach

Hey,

wat erg voor je, ik vind het moedig van je dat je dit op de forum post en je ons dit toevertrouwt!

Ik zou niet twijfelen als je voelt dat je hier nood aan hebt. Praten en niet alleen blijven met jouw verhaal, kan al enorm veel helpen.

Heb je al wat hulp kunnen zoeken? Heb je het aan andere mensen kunne toevertrouwen?

We blijven zeker beschikbaar voor je op de chat, als je hier nood aan hebt!

Groetjes,

coach

Reageer
    Gast

Ik ben aangerand geweest en verkracht door een andere jongen tijdens dat ik in een relatie zat. Mijn vriend heeft moeilijkheden met het geloven van mijn verkrachting en is nog in de war en heeft vragen maar ik ben daar niet zo comfortabel mee om erover te praten soms is het wel dat we ruzie erover maken en ik ben er moe van, het is trauma en het spookt nog elke dag in mijn hoofd. Het was bijna 3 maanden geleden.

Reageer
    anoniem-L
    Gast

mijn nonkel heeft me ongeveer 1 jaar geleden aangerand ( hij heeft zijn handen op mijn borsten geplaats en zij dat mijn lichaam van hem was ) en ik heb er nog met niemand mee gepraat omdat ik bang was en wat er is gebreurt was nog een beetje onduidelijk ik lig er all wakker van voor een paar dagen nu , altijd als ik hem zie voel ik me heel ongemakkelijk en probeer ik zo min mogelijk bij hem te zijn , ik weet niet of ik dit ooit kan vergeten , kan iemand me helpen want ik weet niet wat ik moet doen

Reageer
    querine
    Coach

Hallo, wat je hier vertelt is echt niet fijn en ik vind het heel moedig van jou dat je dit met ons deelt. Ik hoor dat je iemand zoekt die je echt gaat kunnen helpen. Heb je ondertussen al hierover met iemand gesproken? Heb je een vertrouwenspersoon aan wie je je verhaal kan doen? Erover spreken is een eerste en heel belangrijke stap. Hopelijk heb je er met een beste vriendin over kunnen klappen en hebben julie samen bedacht hoe je veilig te houden in je familiekring. Afstand houden, nooit alleen blijven met die persoon is een heel goed idee. Wees niet bang om te roepen “hé, wat doe je nu?” moest dit nogmaals gebeuren, Ook duidelijk meegeven dat je niet akkoord bent is belangrijk.  Jouw lichaam behoort tot niemand anders dan jezelf.

Je kunt verder hulp vragen door contact te nemen met:

Hou moed en bescherm jezelf. Groetjes,

coach

Reageer
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: seksueel misbruik
Je informatie: