Liefde

cybersquad Home Forum Forum Liefde

Liefde

• aka

Beste,Cyber Squad,

Ik heb een vraag over liefde

Reageer
      1.064 views | 5 comments
    • querine
      Coach

Dag Aka,

Je mag zeker jouw vraag stellen, op die manier kunnen we jou een gepaste antwoord bieden 🙂

groetjes,

Coach

Reageer
    • Febe

Hallo

Ik ben verliefd en ik weet niet wat ik moet doen.

Ik denk dat hij niet op mij is en van mijn vriendin mag ik niet meer over hem praten maar dat gaat niet want ik denk er altijd aan.

Kan jij mij tips geven om hier mee om te gaan?

Groetjes

Febe

Reageer
      • querine
        Coach

Hey,

Wat knap dat je dit durft te delen. Verliefd zijn kan echt moeilijk zijn, zeker als je het gevoel hebt dat die persoon misschien niet hetzelfde voelt. Het is normaal dat dat veel door je hoofd gaat en dat je er moeilijk over kan praten.

Soms helpt het om er even met iemand buiten je vriendengroep over te praten, iemand die gewoon naar je luistert zonder oordeel. Als je dat fijn vindt, zijn er een paar plaatsen waar je terechtkan:

• Awel
          • Je kan er anoniem en gratis terecht.
          • Je kan chatten, mailen of bellen over alles wat je bezighoudt.
          • Hun vrijwilligers luisteren echt goed en denken met je mee.
          • Website: http://www.awel.be, Telefoon: 102
        • WatWat
          • Een website speciaal voor jongeren met info over gevoelens, vriendschap, verliefdheid, stress, school en nog veel meer.
          • Je vindt er duidelijke uitleg, tips en verhalen van andere jongeren.
          • Website: http://www.watwat.be

Je hoeft hier niet alleen mee te blijven zitten. Praten lucht vaak al enorm op.

Hopelijk heeft dit je een beetje verder kunnen helpen.

Veel moed nog!
        Groetjes,
        Coach

Reageer
    • idk

hey cybersqaud ik was vorige zomer samen met een jonge voor een week en hij zei dat hij meer hield van het speletje roblox dan van mij en het is all mei en ik denk nogsteeds aan hem en ik denk dat ik nog op hem ben maar ik heb ook een crush op iemand anders en ik ben onzeker

Reageer
      • Eline Decuypere
        Sleutelbeheerder

Hey,

Dit klinkt niet fijn voor jou! Het kan helpen om hierover te praten met diegene en je gevoel te delen. Ook praten met anderen kan deugd doen. Misschien beseft hij niet dat dit zo’n impact had op jou? Ik kan er uiteraard in komen dat dit even moeilijk zal zijn om te verwerken, neem je tijd! Ik geef hieronder nog een aantal tips mee die mogelijks ook wat kunnen helpen:
        – WATWAT –> website met info (https://www.watwat.be/liefde-en-vrienden)
        – AWEL –> je kan met hen chatten, mailen of bellen als je nood hebt aan een luisterend oor (102)
        Twijfel niet aan jezelf!

Dikke knuffel 🫶

Reageer
Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Liefde
Je informatie:

Annuleren