Spotify gehackt

cybersquad Home Forum Forum Spotify gehackt

Spotify gehackt

• SlaperigeVriend

Ik denk dat mijn Spotify gehackt is, want mijn muziek stopt steeds zomaar en begint een heel ander liedje te spelen in het Spaans. Het is steeds een ander liedje maar wel steeds van dezelfde Spaanse band. Bijna alle liedjes hebben een zwarte foto met een rood oog op geschilderd en het maakt me eerlijk gezegd nogal bang. Is er iets dat ik kan doen????

-SlaperigeVriend

Reageer
      333 views | 1 comments
    • Hey, het is heel normaal dat je hiervan schrikt en het is goed dat je hulp vraagt.

Waarschijnlijk gebruikt iemand anders (per ongeluk of expres) jouw Spotify-account, of staat Spotify nog open op een ander apparaat. Daardoor stopt jouw muziek en begint er ineens iets anders te spelen.

Het goede nieuws: dit is meestal makkelijk op te lossen.

• Verander je Spotify-wachtwoord: Ga naar de Spotify-website en kies een nieuw wachtwoord dat je nergens anders gebruikt.
       Link: Denk je dat je account is gehackt? – Spotify
      • Log overal uit: In je Spotify-account kun je kiezen voor ‘overal uitloggen’. Dan wordt iedereen die nog is ingelogd meteen afgemeld.
      • Controleer verbonden apparaten: Kijk bij ‘beschikbare apparaten’ en verwijder alles wat je niet herkent.
      • Check apps met toegang tot je account: Verwijder apps of koppelingen die je niet kent of niet gebruikt.
      • Blijft het gebeuren?: Neem dan contact op met Spotify Support. Zij kunnen nakijken of er iemand anders op je account zit en helpen je verder.
       Link: Ondersteuning – Spotify
      Als je je hier gespannen of onzeker over voelt, praat er dan even over met een volwassene die je vertrouwt (zoals een ouder, leerkracht of begeleider).
      Je hoeft hier niet alleen mee te zitten en je hoeft dit ook niet alleen op te lossen.
      Succes!
      Warme groetjes,
      Coach

Reageer
Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Spotify gehackt
Je informatie: