Grooming of niet?

cybersquad Home Forum Forum Grooming of niet?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, en is laatst bijgewerkt op 9 uren door Ravie.

Grooming of niet?

• Ravie

Hallo Cybersquad

Ik ben al een tijdje met een jonge aan het praten die well wat ouder is dan mij. Er is duidelijk een soort connectie tussen ons maar mijn vrienden blijve erg skeptisch. We praten namenlijk vaak over sex en wat er zou gebeuren tussen ons, maar ook vaak over andere dingen zoals hoe het bij me op school gaat, thuis en zo van die dingen.

Ik ben recentelijk 15 geworden en hij is toen de hele dag met be bezig geweest in de hoop dat mijn dag nog wel okay zou zijn, gezien het feit ik mijn verjaardag niet echt een leuk iets vind. Hij heeft toen een dag vrij van werk genomen en hebben we veel tussen mijn lessen door gepraat.

Hij praat wel vaaker met me tijdens were of school, wetende dat ik liever heb dat hij zich op werk focust. Toch, ondanks the spanning tussen ons en de aan-uit manier waarop hij spreekt, wil hij geen relatie. Dit is in het begin van de situatie ook afgesproken, toch heb hem dit eens gevraagt als een hypothetische vraag met wat hij zou doen als ik het toch zou vragen. Hier op kreeg ik het antwoord: “een relatie is een 2 persoons ding, dus ookal zou jij dit willen, ik wil het niet, en zo werkt het dus niet. Dit zou niet eerlijk naar jou zijn.”

Mijn vraag is nu, telt dit als grooming, of is dit gewoon een heel moeilijke liefdes situatie?

Reageer
      2 views | 0 comments
Weergave van 0 reactie threads
Reageer op: Grooming of niet?
Je informatie: