Hey,
Wat jammer om te horen dat je je momenteel onzeker voelt over je kledingstijl. Het lijkt me heel lastig voor jou om hier elke dag aan te denken.
Ik merk uit je verhaal dat je je heel erg aantrekt wat anderen van je denken. Is dat zo ? Het is zeker niet makkelijk om je zo te voelen.
Blijf hier zeker niet alleen mee zitten en praat hierover met een volwassen vertrouwenspersoon.
Je zelfvertrouwen opkrikken is zeker ook iets waar je hulp bij kan krijgen: leren geloven in wat je kan, en om je eigen mening ook waardevol te vinden = wat en hoe je over de dingen denkt. (zoals bv. je kledingkeuze).
Hier zijn alvast enkele tips :
- Je zegt het eigenlijk al zelf: “het heeft geen zin om na te denken over de manier waarop mensen naar me kijken”. En dat klopt, de meeste mensen zijn vooral druk met zichzelf. Het kan helpen om dit in je achterhoofd te houden wanneer je ‘s morgens voor je kast staat.
- Probeer niet te veel de gedachten van anderen in te vullen en doe aan wat jou gelukkig maakt!
- Goed nieuws ! Je niet aantrekken wat anderen van je denken wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt.
Volgende organisaties staan steeds voor je klaar om je hier verder bij te helpen :
Ik hoop je hiermee op weg geholpen te hebben naar een toekomst vol zelfvertrouwen, want dat wensen we je heel erg toe.
Heel veel moed.
Coach.
Reageer