Doodsbedreigingen

cybersquad Home Forum Forum Doodsbedreigingen

Étiqueté : 

Doodsbedreigingen

• Sunshine
    Anonyme

Ik krijg doodsbedreigingen via insta van iemand die ik niet echt ken. Moet ik hiermee naar de politie gaan??

Répondre
    | 1 791 views | 3 comments
    snoozy
    Anonyme

Zeker met iemand praten dat je goed kent (ouders, leerkracht ). Kan echt niet!

Répondre
    Pieter
    Anonyme

Eerst en vooral zou ik dit sowieso bespreken met je ouders of een andere volwassene: iemand die je vertrouwt en die je kan helpen. Ik weet niet wat je situatie is, maar als de bedreigingen ernstig zijn, kunnen zij je ook helpen om aangifte te doen bij de politie. Je hoeft in dat geval alleszins niet bang te zijn om aangifte te doen!

Misschien kan je, in overleg met een volwassene, aan de persoon in kwestie ook duidelijk maken dat dergelijke bedreigingen zeer serieus zijn en ook strafbaar kunnen zijn, dat je wil dat hij of zij ermee stopt  en daarna kan je die persoon eventueel blokkeren. Laat je niet intimideren maar zoek zeker hulp!

Répondre
    Mattias
    Anonyme

Ik heb dit persoonlijk ook mee gemaakt, al was dit door iemand die ik redelijk goed kende en woonde deze kort bij mij en wist hij waar ik woonde. Ga hier zeker mee naar de politie, ze nemen dit soort zaken heel serieus.

Répondre
4 sujets de 1 à 4 (sur un total de 4)
Répondre à : Doodsbedreigingen
Mes informations :