Screenshot van chat

cybersquad Home Forum Forum Screenshot van chat

• Ce sujet contient 1 réponse, et a été mis à jour pour la dernière fois par querine, il y a 2 mois.

Étiqueté : ,

Screenshot van chat

• Worm
    Anonyme

Twee vriendinnen Sofie en Katy (nie hun echt namen) van mij hadde ruzie

Ik had er met Katy ng over gesproken via whatsapp

Nu had ik daar een screenie van Sofie haar chat genomen en doorgestuurd nr Katy en Sarah omdat het ons vriendengroepje toen was

Ik stuurde de screenie per ongeluk nr Sofie zelf en dat was akward

Ze zijn allemaal mn beste vriendinnen en we zijn een goede groep

Wa moet ik nu doen?

Répondre
    | 181 views | 1 comments
    querine
    Coach

Hey,

Het is heel moedig van jou dat je hier je verhaal doet.

Heb je ondertussen al met Sofie en Katy hierover gesproken? Ik hoop dat alles weer op zijn pootjes is en dat jullie vriendengroep weer ok is.

Als vriendin wou je Sofie en Katy helpen om over hun probleem te kijken en weer vriendinnen te zijn. Dit is fijn dat je voor beide een luisterend oor was.

Per ongeluk stuurde je de screenie naar de verkeerde persoon. Dit kan gebeuren. Heb je er open met Sofie over gesproken? Zo zal ze jou argumenten horen en verstaan dat je de chat wou delen met jullie vriendinnen zodat iedereen begreep waar het probleem zat. Wees open in je gesprek met Sofie.

Heb je nog vrees voor je vriendschap met je vriendengroepje? Blijf niet alleen, en spreek erover met een vertrouwenspersoon of bel naar AWEL -102 om dit met hen te bespreken.

Ik wens je vele mooie momenten met je vriendinnen te delen.

Vriendelijke groet,

Coach

Répondre
2 sujets de 1 à 2 (sur un total de 2)
Répondre à : Screenshot van chat
Mes informations :