cybersquad Home › Forum › Forum › Een goeie vriend die onze relatie gebroken heeft
- Ce sujet contient 1 réponse, et a été mis à jour pour la dernière fois par querine, il y a 3 mois et 1 semaine.
Étiqueté : Nudes
Een goeie vriend die onze relatie gebroken heeft
-
LiviosaAnonyme
<span style=”font-size: 90%;”>het was heel vroeg in de ochtend ik ging naar beneden dan weer naar boven maar ik zag dat een goeie vriend een video had gestuurd. Ik deed dat open maar dat was een video van zijn penis </span><span style=”font-size: 90%;”>mijn eerste reactie was wtf sturen en ik ging naar mijn ouders ik was kei hard aan het huilen en ik voelde ne echt niet goed ik kon het maar niet uit mijn hood halen papa heet met hulplijnen gebeld om mij te helpen. Mijn vriendin kwam slapen dus gelukkig kon ze me helpen om aan iets anders te denken maar het kwam de hele fijd terug papa heeft gelukkig geholpen maar ik snap nog steeds niet waarom je dat zij filmen hij is niet meer welkom thuis ik voel me er niet meer comfertabel mee </span>
Répondre| 361 views | 1 commentsBeste Liviosa,
Wat vervelend dat je dit meemaakt, Je hebt je heel slecht moeten voelen en ik vind het echt moedig van jou dat je het hier post.
Je hebt de goeie reactie gehad door hier onmiddellijk met je ouders over te spreken. Ook zij hebben perfect gereageerd door naar hulplijnen te bellen om raad te vragen en tips te krijgen over hoe de situatie aanpakken. Fijn dat ze je omringen met vriendinnen die je gedachten kunnen verleiden van de video die je zo onverwacht kreeg.
Weet, je hebt niets misdaan en de jongen is hier in fout gegaan door jou intieme beelden te sturen. Je vertrouwde hem als vriend en hij heeft dit verbroken. Zie je het zelf zitten om op een later moment er nog eens over te spreken met deze jongen? Dat kan bijvoorbeeld ook met iemand er bij die je vertrouwt. Je kan het zeggen in een gesprek, maar ook in een berichtje of een brief.
Als je dit niet ziet zitten, is dat ook prima. Jij kiest!Waarom hij dit deed is een normale vraag die je je stelt. Misschien weet hij het zelf niet juist, was het ongeredeneerd. Hopelijk gaat hij hier nu wel over nadenken, verstaan dat dit echt niet ok is zodat hij dit nooit meer zal doen.
Het is heel normaal dat je op bepaalde momenten zal terugdenken aan wat jou overkomen is. Bijvoorbeeld als je er iets over hoort op de televisie of als het opeens terug in jouw gedachten komt. Weet dat dit heel normaal is. Je kan hierover spreken met iemand die je vertrouwt. Meer info over een vertrouwenspersoon kan je vinden op http://www.iedereeneenmax.be
Ik hoor dat de belangrijkste aanspreekpersonen je mama en papa zijn. Dat is fijn, ze gaan jou zeker en vast helpen. Aarzel dus zeker niet als het even moeilijk is het nogmaals te bespreken met hen.
Heb je nood aan spreken met een andere persoon, weet dat je kunt bellen naar AWEL op nummer 102 . Meer info in deze link: http://www.awel.be . Ze hebben ook een chat die elke dag vanaf 18u beschikbaar is voor jongeren. Aarzel niet als je daar nood aan hebt.
Blijf niet alleen met deze situatie. Ik lees al in jou post dat je ouders ook alles inzetten om jou te ondersteunen en dat die jongen ook niet meer welkom is thuis. Dit geef jou de nodige plaats en tijd om te helen.Hopelijk voel je al beter sinds je je berichtje postte.
Weet dat de fout bij die persoon ligt en je niet schuldig bent!
Ik wens je heel veel moed toe,
Warme groeten,
coach
Répondre