tiktok account kan niet verwijder worden

cybersquad Home Forum Forum tiktok account kan niet verwijder worden

• Dit onderwerp bevat 1 reactie, en is laatst bijgewerkt op 3 weken door querine.

tiktok account kan niet verwijder worden

• matei
    Gast

ik word elke dag gepest en uitgelachen door kinderen buiten de school maar ook op school door men kapsel of hoe ik eruit zien ik ben een nromale jongen maar 2 weken geleden ben ik naar een nieuwe kapper geweest dan mijn normale en hij heeft mij een slechte kapsel gegeven en iedereen zegt dat ik lelijk ben is dat waar?

15:01 matei: ik word ook op school uitgescholden en nog veel meer

15:01 Juliette: Hallo Matei, welkom bij het meldpunt. Ik ben Juliette.

15:01 Juliette: Wat vervelend dat je gepest wordt… Het spijt met dat je dit moet meemaken

15:02 matei: ja ik maak het elke dag mee

15:02 Juliette: Dat is niet oké! Je zegt dat het om kinderen buiten de school gaat? Is het dan onderweg naar huis? Of online?

15:03 matei: ze allebij ik heb een oud tiktok account dat ik niet meer kan verwijderen en ik heb daar hele rare videos gepost die ik nu zelf ook raar vind maar ook onderweg naar huis wordt ik gepest door oudere leerlingen of gewoon mensen van men klas

15:04 Juliette: Oh dat is echt niet fijn..

15:04 matei: ja

15:05 matei: spijtig

15:05 Juliette: Het is goed dat je naar de chat bent gekomen. Is er iemand anders uit je omgeving hiervan op de hoogte?

15:05 matei: nee

15:05 matei: ik wil dat niemand anders het weet dan jij

15:06 Juliette: Dat is geen probleem hoor

15:06 Juliette: Dus je ouders zijn ook niet op de hoogte?

15:06 matei: nee

15:07 matei: en ik wil het ook niet

15:07 matei: misschien men vader een beetje

15:07 matei: maar niet alles

15:08 Juliette: Wat maakt dat je niet wil dat je ouders het weten?

15:08 matei: gewoon…

15:08 matei: ze gaan boos worden dat ik die account zelfs had toen

15:09 Juliette: Zou je je account willen verwijderen?

15:09 matei: ja

15:09 matei: maar ik kan er niet meer aan

15:09 Juliette: Misschien kan je iets vinden op deze website: https://support.tiktok.com/nl/account-and-privacy/deleting-an-account

15:09 matei: als dat gebeurt dan ben ik de meest blije persoon op aarde

15:10 Juliette: Je kan niet meer op het account?

15:10 matei: ja ik weet hoe het moet maar ik kan niet meer op het account

15:10 matei: nee

15:10 matei: als die account weg is word ik niet meer gepest

15:10 matei: en dan ben ik blij

15:11 Juliette: Hmm ja dat snap ik… ik weet jammer genoeg niet hoe je dat kan doen… Hoe komt het dat je er niet meer op kan?

15:11 Juliette: Ben je je wachtwoord vergeten?

15:12 matei: iemand had mij gereport omdat die dacht dat ik te jong was ik was 12 maar ik leek 10 dus tiktok bande mijn account en ook als ik men wachtwoord nog weet kan ik er nog steeds niet op en die account blijft zichtbaar ook als die geband is

15:14 matei: hallo?

15:14 Juliette: Ik ben even aan het opzoeken wat je misschien kan doen.

15:14 matei: ok

15:15 Juliette: Kan je misschien een melding maken bij tiktok zelf? Vragen hoe je je account moet verwijderen nu je er niet meer op kan

15:15 Juliette: Ik ken zelf ook jammer genoeg te weinig over dit onderwerp…

15:15 matei: ik heb het al gedaan

15:15 Juliette: Wat zeggen ze?

15:16 matei: dat ze er niks fout in zien

15:16 matei: en dat ze dat niet zomaar mogen doen

15:16 Juliette: Dat is vervelend…

15:16 matei: ja…

15:17 Juliette: Je zou eventueel eens een kijkje kunnen nemen op de website van Cybersquad: https://cybersquad.be/nl/

15:18 Juliette: Ik weet niet of zij je gaan kunnen helpen met het verwijderen van je account…

15:18 Juliette: Zij hebben wel meer expertise in cyberpesten bv.

15:18 matei: er is nu niemand om te chatten met mij op cyberaquad

15:19 Juliette: Er is ook een forum waar je een vraag over allerlei onderwerpen kan stellen.

15:19 matei: ok

15:19 Juliette: Je zou morgenmiddag met iemand van cybersquad kunnen chatten

15:20 Juliette: Op deze pagina kan je ook meer info vinden rond pesten: https://www.watwat.be/pesten dit was een conversatie met iemand van vlaams meldpunt aub help mij!

Reageer
    | 63 views | 1 comments
    querine
    Coach

Dag Matei,

Wat moedig dat je je verhaal deelt. Het is niet oké wat je meemaakt. Ik ben blij te zien dat je al hulp hebt gezocht bij professionelen. Het is heel dapper van je, want het is zeker niet makkelijk om te praten over zulke moeilijke situaties,

Je geeft aan dat de pesterijen erger zijn door een oude TikTok account. Ik begrijp dat de TikTok ook zelf het account niet wilt verwijderen, jammer genoeg kunnen wij dit zelf ook niet doen. We kunnen enkel accounts melden aan Tiktok als er seksueelgetinte beelden op te zien zijn.

Ik wil je wel heel graag enkele tips meegeven.

Je kan proberen je wachtwoord te resetten, dit zijn de stappen die je moet volgen:

1. Open TikTok of ga naar de website.
    2. Kies “Inloggen” en vervolgens “Wachtwoord vergeten?”.
    3. Reset je wachtwoord via je e-mail of telefoonnummer.

Je kan anders proberen contact opnemen met Tiktok en jouw situatie aan hen uitleggen. Dit kan via TikTok Help Center of stuur een e-mail naar [email protected].

Als TikTok niet direct wil helpen, kan je het account rapporteren:

Je zoekt het profiel op > Drie puntjes > Rapporteren.

Dit kan je met verschillende personen proberen doen.

Wat betreft het pesten op school, het kan misschien helpen om met een volwassene op school te praten, zoals eenzorgleerkracht, vertrouwenspersoon of leerkracht. Zij kunnen maatregelen nemen om het pesten te stoppen. Als je dat eng vindt, kun je hen misschien een brief schrijven of dit gesprek tonen.

Ik begrijp dat je niet wilt dat je ouders het weten, maar ze zullen je waarschijnlijk heel graag willen helpen. Als je je echt niet ok voelt hiermeeof je geen goed band hebt met hun, kan je misschien een vertrouwenspersoon aanspreken in jouw omgeving?

De beste tip die ik jou kan geven, is om erover te praten en niet alleen blijven met jouw gevoelens.

We blijven beschikbaar via de chat als je graag met ons rechstreeks wilt praten.

Warme groetjes,

coach

Reageer
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: tiktok account kan niet verwijder worden
Je informatie: