Retour (Forum) Thématiques Chat en direct avec un coach cybersquad Home › Forum › Forum › onbekent frans berichtje op whatsapp Ce sujet contient 4 réponses, et a été mis à jour pour la dernière fois par Uh, il y a 4 années. onbekent frans berichtje op whatsapp hamster2hamster2 1 mars 2021 à 12h15 Ik kreeg is een keer een frans berichtje op whatsapp ivan een franse man die ik niet kende de man stuurde een berichtje meet een zin en met 2 emojis met hartjes ogen ik vond het echt raar ik heb niets terug gezet ik heb de persoon geblokeerd en verwijdert wat zou ik nog kunnen doen Répondre | 4 089 views | 4 comments pure_Lifehamster2 1 mars 2021 à 12h21 Je kan best gewoon de persoon blockkeren dat je geen brichten krijgt. Répondre Sunshine:)hamster2 1 mars 2021 à 12h22 Hey, Je Moet ZEKER niet antwoorden of anders zou hij nog steeds berichten sturen dus je hebt een goede keuzen gemaakt. Zeg het zeker tegen je ouders of iemand dat je goed kent. Répondre Anonymoushamster2 3 mars 2021 à 14h06 Ik zou het berichte eens in googletranslate zetten en als het niet ok is negeren en reporten Ook al lijkt het goed nooit op ingaan Répondre Uhhamster2 3 mars 2021 à 14h42 Hahah Répondre 5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5) Répondre à : onbekent frans berichtje op whatsapp Mes informations : Age : Pseudo (obligatoire): Envoyer