Mijn gegevens zijn verspreid op dating/sexual website,wat moet ik doen?

cybersquad Home Forum Forum Mijn gegevens zijn verspreid op dating/sexual website,wat moet ik doen?

Mijn gegevens zijn verspreid op dating/sexual website,wat moet ik doen?

• jeweettochhh
    Anonyme

hey,ik ben meerta. ik ben 13 jaar oud toen ik jong was werdt er Misbruik van mijn vetrouwen geschenden. ik hadt dus een vriendin. laten we haar sianne noemen. sianne was een kei goei vriendin,nou ja dat dacht ik. toen we  vrienden waren praten zij heel vaak met mensen online. ik maakte mij zorgen hierover sinds zij geen eens wist wie ze waren. een dag waren we aan het chatten en stuurde ze mij een account. ik hadt dus een hele saai weekend en mijn moeder was bezig met koken. dus ik besloot om het account te appen. de account hadt 1 zwarte foto. het account was openbaar maar het hadt maar een volger en die volger was mijn vriendin. uiteindelijk dmde ik het account en het account begon me uit te schelden. het was een vrouw van 23 jaar oud. uiteindelijk hadt ze mijn account op een dating website en een website waar mannen naaktfotos naar accounts op insta. ik krijg nu 10 naaktfotos per dag. ik heb zelfs mijn account op prive gedaan. dit gaat nu all 3 maanden door. wat moet ik doen? aub help. bedankt alvast…..

Répondre
    | 3 468 views | 4 comments
    Tibo
    Anonyme

Hey,

Ik zou je acc zowieso op prive laten staan dat is al goed.

Ook zou ik jouw chatmeldingen in insta uitzetten,dan merkt je er al minder van.

Ook zou ik nooit meer iemand die je niet kent in het echt vertrouwen

Hopelijk helpt dit.

Succes!

Répondre
    Joa
    Anonyme

Beste,

Op Instagram is de mogelijkheid om je berichten van vreemdelingen uit te schakelen.

Verder kan je dit persoon / deze personen best eventjes rapporteren bij Instagram. (Mensen die ongepast gedrag vertonen.)

Verder zou ik persoonlijk nooit naar iemand sturen tenzij je die persoon zelf kent. (En nooit een willekeurig persoon door verveling.)

Hopelijk heb je iets aan mijn tips en van de persoon hierboven!

Mvg. Joa

Répondre
    Joram
    Anonyme

Hey Meerta. Je Instagramaccount als een privéaccount instelIen zou ik zeker doen, alsook op andere sociale media apps. Ik zou ook overwegen om je Instagram gebruikersnaam te veranderen. Zo zal die plaag van mannen jou moeilijker kunnen terug vinden.

Répondre
    melle
    Anonyme

groetjes melle veel sterkte

Répondre
5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5)
Répondre à : Mijn gegevens zijn verspreid op dating/sexual website,wat moet ik doen?
Mes informations :