cybersquad Home › Forum › Forum › Leeftijds afspraken
- Ce sujet contient 10 réponses, et a été mis à jour pour la dernière fois par
????KlaarJe????Op????, il y a 2 années.
Leeftijds afspraken
-
Jana
AnonymeHallo, ik ben 16 jaar en ik vraag me af wat ik moet doen en hoe. Ik mag (nog) niet zo veel van mijn ouders omdat de dingen die mensen van mijn leeftijd nu doen zoals fuiven etcetera vroeger niet op zo een jonge leeftijd gedaan werden alles wat anderen van mijn leeftijd doen daar ben ik zogezegd te jong voor. Zelfde met een vriend hebben niet dat dat al echt iets serieus is wss maar toch wat moet ik doen ?
Répondre| 55 296 views | 10 comments._.
AnonymeHey Jana, wat goed dat je de weg naar CyberSquad vindt!
Hmmm, vervelend voor je om het gevoel te hebben minder te mogen doen dan anderen.
Heb je al eens geprobeerd om dat met jouw ouders te bespreken? Je kan hen vragen of jullie daarover eens kunnen spreken of misschien vind je het leuker om hen dat te vragen in een berichtje of met een brief. Dat kan ook natuurlijk!Vraag eens aan jouw ouders hoe het komt dat je dat niet mag. Het kan zijn dat ze bijvoorbeeld ergens bezorgd over zijn. Als je dat weet, kunnen jullie daarvoor samen naar een oplossing zoeken.
Je kent de weg naar het forum mocht je het er verder willen over hebben.
Je gaat dat gesprek knallen!
Répondre?
AnonymeHoi, ik ben Steffanie! Ik zit op F3 (app om mensen te leren kennen) en stuur daar af en toe met mensen. Recent ben ik met iemand beginnen sturen die 8 jaar ouder is dan mij. Is dat raar? Voor mij niet zo… Maar na een tijdje begon hij aan te dringen. Dat gevoel had ik tenminste… Als ik stuurde ‘ik ben gaan zwemmen’ zei hij ‘oehh dat wil ik wel zien. Neem me volgende keer mee 😉 xx’. Dat begon me te “irriteren”? Als “vrienden” vond ik het leuk, maar dat niiet. Is het slecht of raar om met een persoon van 8 jaar ouder te sturen?
RépondreAnoniem
AnonymeHey, ik Blijf liever anoniem,
Ik ben bijna 13 maar men vraag was, als men ouders zeiden 3j geleden je mag geen snap en nu ben je al hun vertrouwen kwijt wat moet je dan doen om dat vertrouwen terug te winnen.
Want eigenlijk heb ik nu snap terwijl ik Da ni mag maar ik doe er niks op mis
Alvast bedankt
Liefs
RépondreAnoniem
AnonymeDat is normaal dat je met mensen stuurt die ouder zijn. Maar dan is het in jou plaats niet fijn om zo’n berichtjes te krijgen. Jij doet niks mis hoor.
Liefss
RépondreVertrouwen
AnonymeHallo, als je al het vertrouwen kwijt bent van je ouders kost het vooral tijd om dit terug te winnen. Probeer jezelf niet in een te korte tijd te vaak te bewijzen het komt terug maar je moet het verdienen. Volgens mij zijn tijd en geduld daar heel erg belangrijk!
Ik snap dat dit moeilijk is maar je ouders zullen je zowiso wel weer starten te vertrouwen je bent ten slotte hun kind hé.
Je moet gewoon zorgen dat je nu geen dingen meer doet die hun vertrouwen breekt want hoe meer dit gebeurd hoe moeilijker dat vertrouwen terug opbouwt.
Ik hoop dat dit je kan helpen.
Groetjes Meeee
Répondre