Ik heb voor het eerst een vriend maar mijn ouders kunnen het nt plaatsen

cybersquad Home Forum Forum Ik heb voor het eerst een vriend maar mijn ouders kunnen het nt plaatsen

Ik heb voor het eerst een vriend maar mijn ouders kunnen het nt plaatsen

• Jana
    Anonyme

Ik heb voor het eerst iets met een jongen waar ik me echt goed bij voel maar we zijn nog niet zo afhankelijk van elkaar als mij  ouders voor zj h zien als je over een relatie spreekt en ze kunnen het niet echt plaatsen wat moet ik nu doen ? Geloven wat mijn ouders zeggen of gewoon doorgaan en bewijzen dat we elkaar wel graag zien.

Répondre
    | 3 867 views | 4 comments
    Laura
    Anonyme

Ik denk dat je gewoon moet doorgaan met je vriend. Ik denk dat als je ermee blijft doorgaan , dat je ouders het wel gaan beginnen aanvaarden. Het komt wel goed

Répondre
    Lu
    Anonyme

Jij weet zelf het beste over de relatie met je vriendje, het is fijn om soms andere perspectieven te nemen maar in deze situatie zijn je ouders waarschijnlijk gewoon beschermend over je, ze zullen wel inzien dat je ouder word en nieuwe ervaringen zult opdoen alleen zijn ze er misschien gewoon nog niet klaar voor

Répondre
    ironman
    Anonyme

Normale  reactie van ouders   leer elkaar rustig kennen en begin als vrienden ..  geen druk

verliefdheid verandert in het begin en bovendien weet je niet of de andere partij acteert of oprecht is ..

Répondre
    NAWFEL_12
    Anonyme

dat is helemaal waar

Répondre
5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5)
Répondre à : Ik heb voor het eerst een vriend maar mijn ouders kunnen het nt plaatsen
Mes informations :