Iemand vraagt naaktfoto’s

cybersquad Home Forum Forum Iemand vraagt naaktfoto’s

• Ce sujet contient 4 réponses, et a été mis à jour pour la dernière fois par Ik, il y a 4 années.

Iemand vraagt naaktfoto’s

• Margo
    Anonyme

<span style=”font-weight: 400;”>Ik ben 13 jaar en mag sinds dit jaar van mijn ouders op Instagram. Deze week vroeg een jongen die ik niet ken of ik naaktfoto’s wilde sturen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen… </span>

Répondre
    | 4 428 views | 4 comments
    Nienke
    Anonyme

Dag Margo!

Probeer dat af te blokken, je moet echt niets doen dat je niet wilt! Maak hem duidelijk dat je dat niet nice vindt dat hij daarnaar vraagt terwijl je die niet kent, maar blijf daarbij natuurlijk vriendelijk hé. Indien hij jou blijft sturen en je vindt dit niet leuk, blokkeer die dan. Misschien kan je je account op privé zetten als je niet wilt dat vreemden jou sturen. Je kan ook gewoon het bericht negeren en pas blokkeren als die blijft sturen, maar misschien heeft die niet door dat het een beetje ongepast is.

Répondre
    blauwedraak
    Anonyme

zeker nie doen!!!

je weet nie wie dat dat is en wat die met je fotos gaat doen

Répondre
    :)
    Anonyme

Hey! Je moet niets doen dat jezelf ni zou willen! Je moet zeker geen naaktfoto’s sturen je weet nooit wie ze krijgt!

Répondre
    Ik
    Anonyme

praat met je ouders er over en zeker niet sturen het kan erge gevolgen hebben en je moet zeker niet bang zijn je ouders zijn er voor je

Répondre
5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5)
Répondre à : Iemand vraagt naaktfoto’s
Mes informations :