cybersquad Home › Forum › Forum › Mijn klas heeft de pest aan mij… › Répondre à : Mijn klas heeft de pest aan mij…
Hey daar,
mij heb net je bericht gelezen en vind dit echt niet ok wat je klasgenoten zeggen en doen!
het begint allemaal met het eisen van een taak tot mandarin schillen gooien en dit kan niet.
min de eerste plaats al moet je weten dat jij verplicht bent tot niets! Wat betekent dat als je die taak niet wilt doorsturen dan doe je dat niet.
het gaat om respect die belangrijk is en hier in dit geval was er geen sprake van.
je kan zoiets niet eisen, dat VRAAG je op een normale manier.
verder wil ik je ook aanraden om misschien toch naar het CLB of het met je ouders er over te hebben…natuurlijk gaan ze daar dan ook commentaar over hebben, maar wat je ook doet, ze zullen commentaar blijven hebben op jou.
Want als je nu niks zegt is het zoals een deurtje die je open laat waardoor ze je nog meer gaan pesten en lastig vallen.
als laatste wil ik je zeggen dat ik je zeer moedig vind en bedankt om dit te delen!
hou je sterk!
ps. Je hoeft niet te zeggen dat je gay bent of dat nu wel zo is of niet, want daar is niks mis mee.
volgens mij zijn je klasgenoten toch wat drama Queens of eerder mensen die zich vervelen en daarom een ander lastig vallen!
dat verklaart zeker hun slecht gedrag niet tegen jou!
je bent wie je bent.
kusjes