Répondre à : tiktok account kan niet verwijder worden

cybersquad Home Forum Forum tiktok account kan niet verwijder worden Répondre à : tiktok account kan niet verwijder worden

querine
Coach

Dag Matei,

Wat moedig dat je je verhaal deelt. Het is niet oké wat je meemaakt. Ik ben blij te zien dat je al hulp hebt gezocht bij professionelen. Het is heel dapper van je, want het is zeker niet makkelijk om te praten over zulke moeilijke situaties,

Je geeft aan dat de pesterijen erger zijn door een oude TikTok account. Ik begrijp dat de TikTok ook zelf het account niet wilt verwijderen, jammer genoeg kunnen wij dit zelf ook niet doen. We kunnen enkel accounts melden aan Tiktok als er seksueelgetinte beelden op te zien zijn.

Ik wil je wel heel graag enkele tips meegeven.

Je kan proberen je wachtwoord te resetten, dit zijn de stappen die je moet volgen:

1. Open TikTok of ga naar de website.
  2. Kies “Inloggen” en vervolgens “Wachtwoord vergeten?”.
  3. Reset je wachtwoord via je e-mail of telefoonnummer.

Je kan anders proberen contact opnemen met Tiktok en jouw situatie aan hen uitleggen. Dit kan via TikTok Help Center of stuur een e-mail naar [email protected].

Als TikTok niet direct wil helpen, kan je het account rapporteren:

Je zoekt het profiel op > Drie puntjes > Rapporteren.

Dit kan je met verschillende personen proberen doen.

Wat betreft het pesten op school, het kan misschien helpen om met een volwassene op school te praten, zoals eenzorgleerkracht, vertrouwenspersoon of leerkracht. Zij kunnen maatregelen nemen om het pesten te stoppen. Als je dat eng vindt, kun je hen misschien een brief schrijven of dit gesprek tonen.

Ik begrijp dat je niet wilt dat je ouders het weten, maar ze zullen je waarschijnlijk heel graag willen helpen. Als je je echt niet ok voelt hiermeeof je geen goed band hebt met hun, kan je misschien een vertrouwenspersoon aanspreken in jouw omgeving?

De beste tip die ik jou kan geven, is om erover te praten en niet alleen blijven met jouw gevoelens.

We blijven beschikbaar via de chat als je graag met ons rechstreeks wilt praten.

Warme groetjes,

coach