cybersquad Home › Forum › Forum › Leeftijds afspraken › Répondre à : Leeftijds afspraken
Hey jana ik leef denk ik in de zelfde situatie ik ben 13 jaar en ik vind het leven nu al beu
ik ben nog nooit naar een pretpark geweest ik heb nog nooit met vrienden afgesproken ik ben zelfs nog nooit is een keertje buiten gaan spelen mijn jeugd is helemaal verpest soms den ik zelfs aan zelfmoord mijn ouders zetten mij teveel onder druk ik moet alles boven de 90% halen voor deze examens alowel ik denk dat dat niet ga lukken maar als nog haal ik uitstekende punten ik had deze jaar alles boven 73% maar mijn ouders vinden dat spijtig niet genoeg en zij gedragen alsof ik nog een peuter ben van 1 jaar en als ik is een keertje een half uur later thuis ben van school gaan ze de hele avond een hele ondervraging ik wil graag mijn hobby’s uitvoeren maar helaas gaat dat niet in deze situatie ik begin elke dag onzekerder en onzekerder te worden over het fysiek contact en als ik deze examens ‘slecht’ ga halen dan gaan ze mij kaal scheren heel beschamend maar als dat het enigste is dan dans ik op wolkjes er gat nog iets anders gebeuren namelijk fysieke mishandelingen en geloof mij dat wil echt niet en mijn ouders maken het daarna op een hele rare manier goed als ik een reto–romaans hoofdstuk van buiten ken dan gaan ze namelijk niet meer tegen mij praten voor de rest van de half uur en als je niet weet wat reto-romaans is dat is een taal dat word gesproken in zwitserland echt saaai soms denk ik dat ik wil weg lopen van huis maar dat is geen optie in tegendeel dat is eigenlijk helemaal GEEN optie hoe ga je aan onderdak geraken hoe ga je aan eten geraken dus dat is het enigste probleem als ik veel wil studeren dan zegt mijn vader kijk jij bent dag en nacht aan het studeren ‘ terwijl ik sommige dagen nie studeer maar da kom ik later op ‘ en je haalt geen punten en dan voor de hele avond discusie maar als ik bedoel met discusie dan is het echt mentaal beledigen en verwaarlozen
IEMAND HELP MIJ IK ZOEK AL VOOR 6 JAAR HULP MAAR NERGEN KAN IK VINDEN AUB IEMAND IK ZAL JE EEUWIG DANKBAAR ZIJN
dus wat moet ik doen ???????????????????????